fredag 18 juni 2010

Oväder


Hans har precis åkt och jobbat, själv sitter jag och är livrädd! Det är världens åskoväder! Det var länge sedan jag varit med om något liknande.....Det blixtrar och dånar på samma gång, och det regnar som om himlen öppnat sig...Nu är jag verkligen rädd....Nej, törs inte ha på datorn. Skriver mera sen.....om jag överlever detta...Sätter in en bild på en vacker buske jag passerade för några dagar sedan när jag var ute och gick. Känns lite roligare än att sätta in en bild på ovädret (haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !