torsdag 18 mars 2010

Resa från Resarö


Men nu var jag väl underfundig, så säg ;) Det var längesedan jag var inne här och skrev, men det har varit en del att göra, och så lathet förstås ! Nästa vecka, den 24:e mars åker jag till min son med familj och hälsar på. Jag längtar jättemycket att få träffa dom, det var så längesedan. Speciellt förstås mitt barnbarn Tindra som fyllde 2 år igår. Hon börjar bli stora damen nu. Vi ska verkligen ha en underbar vecka tillsammans....åhh, vad jag längtar...!!


Vi trivs ff jättebra härute på Resarö, och nu när vi får Zlatan som granne. Måste nog köpa mig fotbollsskor och en fotboll....=\ han kanske kommer att ha ett litet träningsteam för oss som bor här....och då måste jag ju bara var med, eller hur !!

Snart ska jag och Hans äta frukost. Undrar just jag om han ska jobba idag....det regnar i alla fall ute, och jag som måste städa bilen (den står ute, ryms inte i garaget för där är fullt med kartonger och grejer), Ja, men det ordnar sig på något vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !