söndag 28 februari 2010

Söndagkväll


Har inte skrivit på ett tag, tror jag skrev så förra gången också, men tänkte pränta ner några meningar. Ja, tiden går och nu har vi bott här på Resarö i två och en halv månad, herregud vad tiden går. Ingen har väl undgått snöovädret....gud vilken lång vinter, och mer snö väntas imorgon igen..?! Tror jag får något fel. Idag har jag inte gjort något speciellt bara tagit det lugnt. Imorgon måste vi åka in till Stockholm, roligt att åka bil i det här vädret, får hoppas att det går bra, men jag gruvar mig redan nu. Varit trött hela långa dagen....nu ska jag se om jag hittar något gott att äta....ha en bra kväll alla mina vänner =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !