söndag 2 maj 2010

Skövde





























I mars reste jag till Skövde och var där en vecka. Det var så mysigt och vi hade verkligen kul=) Lägenheten dom bor i är jättefin, och dom har så vackra möbler, ja, det är verkligen fint !!







Kvällen efter jag kommit gick jag och Jimmy och såg Jonas Gardell, han uppträdde på Skövdeteatern. Jag tyckte det var jättebra !!! Varje morgon kom Tindra in och väckte mig med att bjuda på fika ur sina små koppar och små låtsasbakelser vi hade så roligt =) Jimmy pluggade en del och Josefin, Tindra och jag var till stan och sprang i butiker och kollade. Fyndade faktiskt en del. Jag blev bjuden på så goda middagar varje dag och gott fika på morgonen, ja, gud vad jag blev bortskämd. Det var verkligen en toppenvecka att få vara hos Tindra (Jimmy o Josefin oxå naturligtvis) och leka med henne och - ja, bara få vara tillsammans.....Saknar dom jättemycket, men hoppas att vi träffas snart igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !