lördag 12 september 2009

Bokmalen Birgitta


Jag älskar att läsa, och ser alltid till att jag har en bok inom någon meters avstånd. Vill rekommendera en deckarserie som heter "Hammarbyserien" och som är otroligt bra. Det går bara inte att släppa boken när man börjat läsa den. Första boken "Pepparkakshuset" har jag läst, men den andra som heter "Mamma, pappa, barn" har jag inte börjat på än, men det är bara en tidsfråga innan jag öppnar boken. Härligt också nu att det börjar skymma så tidigt, då är det mysigt att krypa ner under täcket och läsa denna gastkramande historia....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !