måndag 28 september 2009

Maria naprapat !

Idag har jag varit till en naprapat för första gången. Hon var verkligen jättegullig och jätteduktig ! Så nu har jag fått min första behandling - hon gick igenom hela min kropp och sade att "du är instängd i din egen kropp"....ja, det blir väl så när man har gått med värk dygnet runt i över 20 års tid. Jag kan ju inte slappna av - minns inte när jag kunde det sist. Gör jag något hemma, är ute och promenerar, ja vad som helst, så för jag igen det tiodubbelt. Men nu skulle hon prata med en instruktör och en som var duktig på fibromyalgimassage och komma fram till rätt behandling för mig. Tack Maria - ser fram emot nästa veckas behandling.

2 kommentarer:

  1. Hej kära du!
    Men va bra!
    Det namnet gör ju att jag direkt fattar att hon är bra!!!;)
    Hoppas verkligen att hon kan hjälpa dej!
    Men bara att få massage som kan mjuka upp och öppna upp dej är säkert positivt!
    Tänker på dej och håller ALLA tummar!

    Varma kramar från din vän Kajsa

    SvaraRadera
  2. Det later harligt mamma!!!!Provade ringa dig tidigare...ring mig.....

    kram eva

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !