fredag 18 september 2009


Efter några timmar var vi äntligen framme i Härsö. Vi trodde att vi skulle vara ensamma - för nu är det inte så många ute i skärgården, speciellt inte när det är en vardag också - men där låg två båtar. Så det var ju trevligt men lite båtgrannar. Vi hade lite otur, solen var precis på väg att gå ner - men en liten stunds kvällssol blev det i alla fall. Den lyst så vackert på det höga berget "Domkyrkan". Jag förundrar varje gång hur vackert där är, fast jag har sett det så många gånger under åren.....titta och njut !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !