torsdag 17 september 2009

Hemma igen....

Ja så var vi hemma igen från vår lilla segeltur. Vädret var väl inte precis vad vi önskade, men det är lika mysigt även om det var lite kallt i båten igår natt. Men vi kunde i alla fall äta frukost i sittbrunnen, solen tittade fram en liten stund. Jag sätter in bilder från seglingen imorgon, dom ligger fortfarande i kameran - har inte ens orkat fixa det...Nej, nu ska jag gå och försöka sova, klockan är över halv 2, det är lite svårt att gå ner i varv efter en segling...;) Godnatt alla mina kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !