fredag 20 november 2009

Elitloppet 2010




Jag har precis pratat med min son Jimmy, vi har bestämt att gå på Elitloppet i slutet av maj nästa år - 2010 - Vi var där i maj i år, tyvärr hade vi inte beställt några platser, så det var lite jobbigt att stå hela tiden. Nu har Jimmy o jag lovat varandra att istället för julklapp (Tindra ska naturligtvis få) ska vi boka VIP-biljetter. Jag ska ringa på måndag och höra hur vi ska gå tillväga! Hos Jimmy, Josefin och Tindra var allting jättebra. Lilla stumpan pratade med farmor lite grand. Jag tror det var läggdags för henne....Ska man ha bra platser så gäller det att vara ute i tid - så det är lika bra att boka nu. Skickar en bild från Elitloppet 2009. Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !