måndag 9 november 2009

Fotografering

I torsdags kom mäklaren och en fotograf. Här skulle fotas! Vi sprang som yra höns, Hans o jag hade inte hunnit med riktigt att fåt bort alla saker (man ska ju inte ha någonting framme) men det ordnade sig och gick väldigt snabbt - och så började det fotas i alla rum utom i det minsta. Så nu ligger bilderna på vår lägenhet ute på nätet, på söndag den 15:e och tisdagen därpå är det visning - jag är så nervös nu att det kryper i hela kroppen. Det finns i tankarna: hur många kommer? Hur många är seriösa? eller är det bara några nyfikna i föreningen eller i husen runt omkring hör som ska hit och glo?? Ja, ja själv så åker vi ju bort någon timma, det kommer att bli en lång timma känns det redan som. Håller tummarna att allt ordnar sig till det bästa. Hans har städat så ordentligt, jag ska ta itu med köksskåpen idag, torsdag eller fredag kommer det ett gäng fönsterputsare. Vill ni gå in och titta på annonsen? Jag lägger en länk här:

http://www.hemnet.se/beskrivning/548749

nu kommer ni direkt till vår lägenhet. Nej nu är det bäst att sätta igång medans det är någorlunda ljust ute. Jag hör av mig senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !