fredag 20 november 2009

Jag behöver lite hjälp....




I tisdagskväll åkte vi ut till huset på Resarö. Vi hade med oss några kartonger som vi ställde inne i garaget. På vägen dit var vi in i Täby C till ett ställe som heter Moogia som säljer vertikaler. Vi hade tänkt att vi skulle ha det hela nedre botten för fönstren (jag vill gärna ha något att dra för när Hans jobbar och jag är ensam där....fönstren är ju så stora - vilken insyn !!!!) Nu visade det sig att det inte blir billigt - det var jättedyrt ! jag blev förvånad. Men jag tänkte att någon av er som läser det här kanske har något roligt förslag vad jag kan sätta upp istället =). Så nu håller jag tummarna och hoppas att få lite hjälp, själv är jag så dum på sånt här.....Ha det bra så länge alla mina härliga vänner ! Kram kram

2 kommentarer:

  1. Hej kära du!
    Köp tunna gardiner i flera längder och så gör du så du har en "pinne";)att dra för dom med.Du kan ju ha tjockare tyg nu på vintern....men det skulle jag satsa på!
    Det blir dessutom trevligare och mysigare än vertikaler.Lycka till med ditt trevliga problem!Huset ser underbart ut!
    Hur har det gått med försäljningen?

    Kramar till dej Kajsa

    SvaraRadera
  2. Lat det kosta...det haller ju lange sedan.......

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !