måndag 2 november 2009

Födelsedag

Hej alla mina kära vänner ! Tack för att ni kom ihåg mig på min födelsedag, jag fick grattishälsningar via sms, telefonsamtal, paket i brevlådan, och Marianne hade med sig ett paket som jag fick på lördag morgon. Tusen tack ! Roligt var när det ringde och jag svarade och jag hörde någon säga :Grattis ! det var Tindra. Sedan fick jag ännu ett samtal - det var Indra som ringde och sa Grattis momma, jag älskar dig! Och så fick jag telefon ända från Italien där en liten gosse vid namn Riccardo önskade momma grattis ! Det var såååå härligt !! Jag kände mig verkligen uppvaktad av barnbarnen och alla ni andra ! massor med kramar till er :)

Till Kajsa; Ja, det här har gått så fort - det med flytten. För bara 2 månader sedan visste vi inte om att vi skulle ta steget och flytta ut på landet, ja, att vi skulle flytta över huvud taget !! Jag fattar det inte ännu! Men fy sjutton vilket himla jobb det är ! Vi flyttar till Resarö, någon mil hitom Vaxholm. Det är ungefär 3,5 mil från Stockholm. Så nu kommer vi ut i friska luften verkligen. Jag ringer dig och berättar mera när det lugnat ned sig lite här, fotografen kommer på torsdag så det är så mycket som måste ordnas - men jag hinner ringa dig en snabbing imorgon måndag. Godnatt min kära vän ! Birgitta

1 kommentar:

  1. Kära du!
    Ja det ska verkligen bli spännande och höra hur detta gått till............!
    Men mår du bra och tycker detta är bra så är jag glad!
    Önskar dej verkligen ett underbart liv därute och frisk luft är ju inte att förakta!

    Ring när du känner att du vill koppla av en stund så ska jag ge dej lite mentalt stöd;).Det fysiska får du fixa själv;)

    Kramar din vän Kajsa

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Jag heter Birgitta och är född på Frösön, Östersund. Flyttade till Stockholm år 2000 och trivs bra här. Jag har 3 barn och 6 ljuvliga underbara barnbarn.

Smått o Gott

Välkommen till min blogg. Jag vill dela med mig av vad som händer i mitt vardagliga liv....Det blir mycket om segling i skärgården, berättelser om mina barn och barnbarn, ja det kommer att bli lite smått o gott !